Tuesday, December 31, 2013

New year resolutions - chuck

- Ρε τι γίνεται και δεν μπορούμε να βρούμε διάδρομο στο gym?, ρώταγα πέρσι τις πρώτες μέρες του χρόνου έναν μεξικανό φίλο -- αποδείχτηκε μέγιστο @δακι τλκ αλλά δεν βαριέσαι --

- Είναι τα new year resolutions, μου πε. Αποφάσισαν ότι με τον καινούργιο χρόνο θα γίνουν fit...

- Α, απάντησα. Σίγουρα αυτό είναι ή μήπως τώρα με το χιόνι δεν μπορούν να τρέξουν έξω? επέμεινα δύσπιστος.


Τελικά μάλλον είχε δίκιο... οι διάδρομοι άδειασαν σε 1-2 μήνες... για να ξανάχουν μια σύντομη έξαρση με την έναρξη της άνοιξης... τότε που οι ορμόνες βαράνε κόκκινο....

Πιστεύω ότι αυτή η ιστορία με τα new year resolutions έχει να κάνει και με τις άδειες που έχουν όλοι γύρω στα χριστούγεννα... ξεκουράζεται ο κοσμάκης και νιώθει δυνατός και έτοιμος να αλλάξει τα πάντα... με το που ξαναμπαίνει στο rat race τα σχέδια πάνε περίπατο...


Εγώ φέτος στοχεύω το chuck (χωρίς το norris).

Μια σύντομη ανασκόπηση για το πως φτάσαμε ως εδώ:


Σεπτέμβρης 2011: Κάνω την διπλωματική μου και χαζεύοντας εργασίες για τα fractals πέφτω πάνω σε μια που ανέλυε μια συμφωνία του bach με multifractal σκηνικά... την κάνω share στο facebook... τσιμπάει αρκετά likes... ανάθεμα και αν ήξερε κανένας τι διάολο έλεγε... μέχρι κ εγώ δεν την είχα διαβάσει καλά καλά...

Φλεβάρης 2012: Έχω 1-2 μέρες άδεια από την δουλειά και διαβάζω εφημερίδα μετά από μήνες..
Πως σπάει ο διάολος το ποδάρι του να πετύχω ένα άρθρο που μίλαγε για fractals και 1/f διεργασίες στη μουσική...
Δύο μέρες αργότερα πηγαίνω στο τμήμα μουσικολογίας να ψήσω έναν καθηγητή να κάνω phd πάνω σε αυτά...

με ακυρώνει...

Απρίλης 2012: Έχοντας μόλις παραιτηθεί από την δουλειά, τυπώνω την εργασία με τα multifractals από τον εταιρικό εκτυπωτή και πηγαίνω στην παραλία να την διαβάσω...

ακόμα θυμάμαι πάνω-κάτω τι λέει...

Ιούλης 2012: Στέλνω στον καθηγητή που είχαμε πει να ξεκινήσουμε κάτι σε mathematical audio processing αν γίνεται να το προχωρήσουμε εξ αποστάσεως - θα την έκανα στη γερμανία για δουλειά

μου λέει δεν παίζει...

Οκτώμβρης 2013: Ακούω στη δουλειά για τα coursera... Από τα μαθήματα που ξεκίναγαν άμεσα ήταν το 'introduction to programming for musicians'... βασικό εργαλείο εκεί ήταν το chuck... το χα πρωτοδει στο παρολίγον διδακτορικό....

Αυτή τη φορά το καίω εγώ - όλος μου ο ελεύθερος χρόνος πήγαινε για το professional certification για το οποίο ετοιμαζόμουν τότε...



Οπότε ναι αυτό είναι τo new year resolution: να μπορώ να ρισκάρω όλο και περισσότερο χρόνο για πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με τα 'προς το ζειν':

Να γράψω κάτι σαν αυτό για αρχή... και βλέπουμε...